Pula: Novim web stranicama do veće otvorenosti i bolje komunikacije s građanima

Grad Pula je danas predstavio novu službenu web stranicu www.pula.hr koja je modernija, otvorenija i prilagođena novim tehnologijama, javljaju iz Grada.

„Glavni cilj je biti što dostupniji našim građanima, poslovnim subjektima i posjetiteljima grada Pule te im na jednom mjestu pružiti sve korisne informacije“ istaknuo je uvodno gradonačelnik Pule Boris Miletić. Dosadašnja web stranica bila je izrađena krajem 2009. te je prelazak na novu platformu, prilagođenu pametnim uređajima, tabletima i mobilnim telefonima koje građani sve više koriste za pretraživanje sadržaja, bila neminovna. Na ovaj je način uvelike olakšano objavljivanje sadržaja, a sam je stranica dodatno približena i dostupnija većem broju ljudi“ poručio je Miletić nadodavši kako je jedan od strateških ciljeva ove gradske uprave da bude što otvorenija i transparentnija. „Držim da smo po  tom pitanju napravili značajni iskorak i da smo prepoznati, ne samo u Hrvatskoj, već i šire kao jedan primjer dobre prakse“ kazao je gradonačelnik Grada Pule. Naime, Grad Pula je od 2008. godine kao prvi grad u Hrvatskoj uveo elektroničko poslovanje, a potom i  i elektronski potpis, te je  uveo i e- Konzultacije putem kojih građani mogu iznijeti svoje mišljenje o važnim temama. Ujedno, uvedena je i aplikacija e-Proračun, a nedavno je predstavljena jedna nova aplikacija Pula na dlanu.

Grad Pula je od 2015. do 2017. imao ukupno 1500 objava na svojim službenim stranicama, također vodi i kvalitetnu komunikaciju s građanima i putem društvenih mreža gdje se zaprimi preko dvije tisuće upita godišnje dok je vrijeme odgovora manje od 15 minuta.

O tehničkim karakteristikama i sadržaju novog web-a govorili su ispred FWD grupe Toni Milovan i Alex Ačimović. „Nova platforma je zasnovana na open-source tehnologiji, tehničkom rješenju koje je prvotno bilo razvijeno za Washington post, a koje su zbog njegove kvalitete i stabilnosti počeli koristiti razni portali poput Pinteresta, Dropboxa te same NASA-e“ kazao je Milovan nadodavši kako nova platforma stvara dodatne uštede na troškovima licenciranja i smanjuje troškove održavanja, a istovremeno pruža vrhunske performanse i funkcionalnost. Najveći izazov pri izradi novog web-a odnosio se na prijenos velike količine sadržaja kreiranog na staroj platformi. „Gotovo 3600 stranica trebalo je presložiti u njih 1200 te obraditi i restrukturirati preko 8000 novinskih objava“ poručio je Milovan.

Nova web stranica omogućava dosta veliku prilagodbu sadržaja potrebama korisnika. Sadržaj starih web stranica je restrukturiran te se sada dijeli na četiri glavne sekcije koje predstavljaju gradsku upravu i rad uprave te ostale važne aspekte djelovanja grada. Velika pažnja posvetila se sadržaju bitnom za građane. Tako primjerice nova web stranica osigurava više mjesta za novosti, aktualne teme i važne projekte te servisne informacije i često postavljena pitanja. Isto tako, kako bi bili što pristupačniji građanima u odvojenoj sekciji su na jedan pregledan i jednostavan način posloženi svi kontakti. Uz navedeno, u zasebnoj sekciji nalaze se i e-Usluge pod koje spadaju e-Konzultacije, e-Proračun, e-Predmeti, e-Zahtjevi i InfoSMS, a koje sve zajedno građanima omogućavaju jedan transparentan i otvoren pristup upravi te učinkovitije pružanje usluga.

Novu web stranicu trenutno možete pogledati na http://beta.pula.hr/hr/, a od sutra na adresi www.pula.hr.