Burić: Nagrade su potvrda da Šibenik ima jasan cilj i strategiju turističkog razvoja

„Nagradama za Tvrđavu Barone i plažu Banj Šibenik je potvrđen kao važan čimbenik u postavljanju novih trendova koji mijenjaju imidž Hrvatske kao turističke destinacije. Kontinuirani uspjeh šibenskih projekata pokazuje da naš grad ima jasan cilj i strategiju razvoja.“, izjavio je danas gradonačelnik Grada Šibenika Željko Burić povodom osvajanja dviju prestižnih hrvatskih turističkih nagrada u kategorijama Kulturna atrakcija godine i Plaža godine na Danima hrvatskog turizma u Bolu na Braču.

 

Gradonačelnik Željko Burić primio je danas direktora Turističke zajednice grada Šibenika Dina Karađolu i predstavnike javne ustanove u kulturi Tvrđava kulture Šibenik koji su na Danima hrvatskog turizma u Bolu na Braču preuzeli nagrade struke za Tvrđavu Barone i plažu Banj.

 

„Zahvaljujem Hrvatskoj turističkoj zajednici što je prepoznala inovativnost naših projekata i faktor različitosti po kojima se izdvajamo od ostalih gradova. Nagrade su nam poticaj za daljnja ulaganja u oba projekta, i tvrđavu Barone i plažu Banj. Grad Šibenik priprema projekt izgradnje pristupne ceste do tvrđave Barone, što će poboljšati ukupan doživljaj posjetitelja, a radovima će se pristupiti iduće godine.“ kazao je gradonačelnik  Željko Burić, dodavši da je ovo tek početak  šibenskog turističkog uzleta, budući je u tijeku i realizacija niza kulturnih i turističkih projekata, uključujući i plažu u Brodarici, koji će dodatno  osnažiti Šibenik kao turističko odredište.

 

Ovo nije prvi put da Šibenik osvaja prestižne nagrade. Naime, Tvrđava sv. Mihovil osvojila je istu nagradu Hrvatske turističke zajednice 2014. godine u Opatiji, dok je na Danima komunikacija u Rovinju, projekt revitalizacije Tvrđave Barone osvojio vrijednu nagradu u kategoriji 'Inovativna upotreba tehnologija'.

 

„Izuzetno smo ponosni što je nakon Tvrđave sv. Mihovila, i Tvrđava Barone osvojila priznanje struke, što je još jedan dokaz da su šibenske tvrđave u vrlo kratkom roku postale prepoznatljiv brend grada Šibenika. Samo Tvrđavu Barone od početka godine posjetilo je preko 45.000 posjetitelja, dok je ukupno šibenske tvrđave u 2016. godini obišlo 420.000 posjetitelja“, kazala je voditeljica Odjela za programe i produkciju „Tvrđave kulture Šibenik“  Morana Periša, uputivši zahvalu svim  poslovnim partnerima, pojedincima i civilnim udrugama koji su sudjelovali u ostvarenju projekta.

 

„Sjajan turistički zamah Šibenika više ništa ne može zaustaviti. To potvrđuje rezultat od 100 tisuća noćenja više nego lani na užem području grada, a turistička sezona u Šibeniku traje sve dulje. Posebno naglašavam i dobru suradnju svih uključenih u pripremu i realizaciju turističke sezone, TZ-a, Grada Šibenika, kulturnih institucija i ostalih čimbenika u turizmu“, kazao je direktor Turističke zajednice grada Šibenika Dino Karađole.

 

Tvrđava Barone i plaža Banj nagrade su osvojile u iznimno jakoj konkurenciji koje godišnje dodjeljuju Ministarstvo turizma, Hrvatska turistička zajednica i Hrvatska gospodarska komora s ciljem poticanja konkurentnosti, inovativnosti te podizanju kvalitete usluga i proizvoda u turističkom sektoru. (Grad Šibenik)