I Bjelovar, Sisak i Varaždin ušli u ITU mehanizam

Pet novih ugovora financiranih iz Operativnog programa Konkurentnost i kohezija, ukupne vrijednosti veće od 204 milijuna kuna, potpisali su ministrica regionalnoga razvoja i fondova Europske unije …


103,6 milijuna kuna iz EU fondova za razvoj Splita, Rijeke, Zadra, Slavonskog Broda i Zagreba

Objava preostalih 30-ak natječaja očekuje do kraja ove i početkom iduće godine.

Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije u posljednjih mjesec dana objavilo je šest novih ITU …


Kako 'kliknuti' s publikom?

Javni nastupi u kontekstu samouprave i uprave gotovo su sve - od briefinga s novinarima do različitih javnih događanja i nastupa na televiziji. Naravno da svaki medij ima svoje zakonitosti, ali okvir …


Najbolji grad 2019. - 'Smart-city' konferencija kao uvod u ovogodišnji izbor najboljih gradova

U sklopu priprema za ovogodišnji veliki izbor za Najbolji grad, zajedničkog projekta Jutarnjeg lista, gradonačelnik.hr-a i Ipsosa, u utorak će se održati konferencija Najbolji grad 2019. - …


101 milijun kuna za razvoj potpomognutih i brdsko-planinskih područja

Ministarstvo regionalnog razvoja i fondova Europske unije svečano je uručilo 370 novopotpisanih ugovora za sufinanciranje projekata namijenjenih podizanju standarda komunalne, socijalne i gospodarske …


WiFi4EU: Vaučere za besplatan internet u 2. pozivu osvojilo 48 hrvatskih gradova

Europska komisija u srijedu je objavila rezultate drugog poziva iz programa WiFi4EU, a  na kojega se 4. i 5. travnja prijavilo više od 10 tisuća gradova i općina iz EU-a s ciljem …


Konferencija Dobra energija i ekonomija: Kako energetske zadruge surađuju s lokalnim vlastima

Zelena energetska zadruga (ZEZ) i Zelena mreža aktivističkih grupa (ZMAG), u suradnji sa europskim partnerima od 30.5. do 1.6. u Zagrebu organiziraju Međunarodnu konferenciju Dobra energija i …


Planirajte na vrijeme – strateški i mudro

Svrha planiranja komunikacije vaše ustanove je da možete puno jasnije naglasiti svoje poruke, izabrati najbolji medij i način da ih objavite te imati kontrolu nad onime što komunicirate. …


Kome govori samouprava: Koga targetirati i kako iskomunicirati poruku?

Iako će neki tvrditi da općine, gradovi i županije u svojem javnom komuniciranju ciljaju uvijek opću publiku, to jednostavno nije tako. Možda je u prijašnjim vremenima to i bilo moguće, ali …


Kome govori samouprava: Koga targetirati i kako iskomunicirati poruku?

Iako će neki tvrditi da općine, gradovi i županije u svojem javnom komuniciranju ciljaju uvijek opću publiku, to jednostavno nije tako. Možda je u prijašnjim vremenima to i bilo moguće, ali …